LO Złotoryja

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start

Nasze Liceum

  • Home
  • O szkole
  • Informacje
  • Plan lekcji
  • Kontakt
  •  Liceum na Facebook Liceum na Facebook
  • E-dziennik
  • Szkolne dokumenty

Projekt

  • O projekcie
  • Wycieczka do Warszawy
  • Wycieczka do Zielonej Góry
  • Wycieczka do Hydropolis

Rekrutacja

  • Zarządzenie
  • Kierunki
  • Spacer po LO
  • Prezentacja
  • Film Nasza Szkoła 1
  • Film Nasza Szkoła 2
  • Podanie pdf
  • Podanie word
  • Podręczniki 2024
  • Podanie zip

Tik na Tak

Rodo

  • Deklaracja dostępności
    • Klauzula monitoring
  • Klauzula rodzice
  • Standardy ochrony małoletnich

Home

Konkurs PredatorGames II

Predator Games II to innowacyjny projekt, który łączy edukację z esportową rywalizacją. Jego celem jest stworzenie platformy, na której szkoły mogą rywalizować w grach komputerowych, jednocześnie rozwijając umiejętności uczniów i wspierając ich pasje związane z esportem. Z naszej szkoły w drugiej edycji wzięły udział trzy drużyny Gitownia w League of Legends, Potłuczone talerze w Counter-Strike 2 i MrFrogboii w Szachy. Uczniowie rywalizowali z ponad 1000 szkół z całej Polski. Żadna z drużyn po swoich meczach nie zakwalifikowała się do rozgrywek finałowych. Wszystkim drużynom gratulujemy wygranych potyczek i życzymy dostania się do finałów w kolejnych edycjach turnieju.

Stop przemocy rówieśniczej

 
Klasy I a i I b brały udział w warsztatach „Agresja i przemoc rówieśnicza” prowadzonych przez panią pedagog specjalną – Monikę Samburską–Mach. Celem zajęć było podniesienie wiedzy na temat zjawiska przemocy w ogólnym pojęciu, a następnie przemocy rówieśniczej w świecie realnym i cyberprzemocy, reagowania i możliwości pomocy w sytuacji doznawania przemocy ze strony rówieśników lub bycia jej świadkiem. Uczniowie dowiedzieli się, jakie są rodzaje przemocy, czym się charakteryzuje i jakie są jej formy. Zajęcia warsztatowe zakończyły się obejrzeniem filmu edukacyjnego „Przemoc rówieśnicza- Nie bój się o tym mówić!”, którego autorem jest polska policja.

Słowa mają moc

 
Pani pedagog specjalna – Monika Samburska-Mach i pedagog szkolna Dorota Radwańska-Mazur w dniach 18.11.2024 r. – 19.11.2024 r wzięły udział w III Ogólnopolskim Kongresie Szkół Odpowiedzialnych Cyfrowo, którego wadzącym tematem była „Zdrowa Szkoła. O potrzebach uczniów i nauczycieli. Słowa mają moc”. Autorem tego przedsięwzięcia jest fundacja „Dbam o mój z@sięg”, którego prezesem jest dr Maciej Dębski, znany socjolog i pedagog, wykładowca. Kongres ten był okazją, by realnie spotkać się w społeczności nowoczesnych szkół, które podejmują działania mające na celu zadbanie o dobre relacje w szkole oraz dobrostan psychiczny zarówno uczniów jak i nauczycieli. Zakres i tematyka omawiana w trakcie dwóch dni wykładów i warsztatów dotyczyła następujących zagadnień:
• Jak wykorzystywać komunikację jako narzędzie do rozwijania zdrowych relacji?
• Jak budować i wzmacniać więzi w społecznościach szkolnych?
• W jaki sposób budować w szkole zdrowie psychiczne uczniów i nauczycieli?
• Jak zapobiegać zachowaniom suicydalnym i w jaki sposób komunikować się z osobami przeżywającymi głęboki kryzys psychiczny oraz przeżywającymi żałobę?
• Jak wykorzystywać w codziennej pracy wiedzę o biologicznych aspektach działania naszego mózgu?
• W jaki sposób chronić dzieci i młodzież – nie tylko w sieci?
• Jakie są współczesne oblicza sztucznej inteligencji? Jak rozumieć technologie generatywne?
• Czy w edukacji warto stosować dialog czy zakaz?
• Jak stworzyć bezpieczne środowisko edukacji przyszłości?
• Jak rozumieć lęk i obawy uczniów?
• Jak budować odporność psychiczną u dzieci?
• Jakie gry językowe toczą się w szkole i jakie jest ich znaczenie?
• W jaki sposób komunikować się z młodzieżą zanurzoną w wirtualnym świecie?
• W jaki sposób odczarować słowo „porażka”?
Dzięki udziałowi w tym przedsięwzięciu, panie pedagog mogły poszerzyć wachlarz swojej wiedzy i doskonalić swój warsztat pracy, aby być bardziej skutecznym i orientować się w nowym spojrzeniu na edukację ucznia i nauczyciela

Międzynarodowy Konkurs Informatyczny Bóbr

 

We wtorek 12 listopada dziesięciu uczniów z naszej szkoły wzięło udział w dziewiętnastej  edycji Międzynarodowego Konkursu Informatycznego oraz technologii informacyjnej i komunikacyjnej Bóbr. Uczniowie rozwiązywali online 24 zadania. Zadania w konkursie Bóbr są na ogół związane z posługiwaniem się komputerem i jego oprogramowaniem przy rozwiązywaniu różnych sytuacji i problemów, pochodzących z różnych zastosowań i przedmiotów nauczania takich jak: język ojczysty, język obcy, geografia, historia, sztuka, technika i matematyka. Niektóre zadania dotyczą budowy komputerów, inne oprogramowania użytkowego. Zadania często są związane również z kulturą i językiem. Wiele zadań umożliwia uczniom wykazanie się umiejętnościami algorytmicznego myślenia. Wyniki naszych uczniów będą dostępne za dwa tygodnie. Życzymy powodzenia. 

Strona 8 z 32

  • Start
  • poprz.
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • nast.
  • Zakończenie